Vzhledem k plánované celozávodní dovolené, jsme nuceni prodloužit dodací lhůtu na 9-10 týdnů.

Obchodní podmínky

 Provozovatel internetového portálu:

Miroslav Levý (veden v RŽP u ŽÚ Šternberk)
Provozovna: Lužice 93
78501 Šternberk
Česká republika
IČO: 66908434
DIČ: CZ 6104141967
 
Odpovědná osoba:
Miroslav Levý (majitel) – tel.: +420 603 546 595
Eliška Hudáková (telefonické objednávky, fakturace, informace) - tel.: +420 585 013 293
 
Pracovní doba:
Pondělí – pátek, 8:00 – 14:00 hod.
 
Registrace zákazníka v e-shopu:
Prohlašujeme, že získaná data slouží pouze k identifikaci při nákupu v našem e-shopu www.poctivedvere.cz a naší firmě a nebudou poskytnuta třetím osobám ani jinak zneužity.
Objednat si naše výrobky je možné i bez registrace.
 
Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
·      Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.poctivedvere.cz  jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
·      Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
·      Přijetí objednávky budete informován elektronickou poštou (e-mailem).
·      Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, okamžikem plné úhrady kupní ceny a převzetím zboží.
·      Kupní smlouvu lze zrušit pouze po vzájemné dohodě.
·      Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce.
·      Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.
 
Druhy dopravy
·      Osobní odběr – je možný po telefonické dohodě.
·      Doručení zboží přepravcem – využíváme firmu DSV, doba dodání cca do 24 hod. od expedice, orientační cena je uváděna v konkrétní nabídce, přená cena se vypočítává podle hmotnosti a objemu zakázky a také místa doručení. Přesná cena Vám bude sdělana při potvrzení objednávky.
·      POZOR: kupující je povinen zkontrolovat stav zboží při převzetí od přepravce, viditelné poškození obalu, nebo samotného zboží, je nutné řešit s přepravcem, nevztahuje se na něj záruka!!!
 
Záruka
V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží.
 
Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem 24 měsíců.
 
Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.
 
Doručení a dodací podmínky
Zboží je doručováno na dohodnutou adresu přepravní firmou, o odeslání zboží budete informováni e-mailem či telefonicky.
 
Způsob úhrady
·      dobírka
·      hotově
 
Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno níže.
 
Nárok na uplatnění záruky (reklamaci) zaniká v případě
·      Poškození zboží při přepravě (viditelné poškození zboží nebo jeho obalu – je třeba ihned řešit s dopravcem).
·      Poškození zboží neodbornou instalací či špatnou montáží nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s doporučením (pokud u výrobku existuje).
·      Zboží bylo používáno v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v doporučení (pokud u výrobku existuje).
·      Zboží bylo poškozeno působením živlů (voda, oheň).
 
Postup při reklamaci (reklamační řád)
·      Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
·      Připravte zásilku, aby byla kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace), přiložte doklad o koupi.
·      Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
·      Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození.
·      Zboží odešlete na adresu, - "Miroslav Levý, Lužice 93, 78501 Šternberk". Přeprava je hrazena stranou prodávajícího.
·      Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
·      vyřízení reklamace budete informováni e-mailem. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici a termínu doručení.
 
Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.
 
 
Obchodní podmínky jsou platné od 5. 3. 2011 do odvolání.
 
Informace pro nakupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.
 
 
Závěrečné ustanovení
 
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu občanského zákoníku. V případě že by byl spotřebitel krácen na svých právech plynoucích z uzavírání smlouvy, má právo se obrátit na věcně příslušné orgány dozoru (Česká obchodní inspekce, živnostenský úřad, Úřad pro ochranu osobních údajů, Finanční úřad apod..). Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší soud.
 
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, lze je také řešit mimosoudní cestou. V takovém případě spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce www.coi.cz či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy ( www.webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS ). Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde ( http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/ ). Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak doporučujeme spotřebiteli nejdříve využít kontakt ( http://www.poctivedvere.cz/kontakty/ ) na prodávajícího pro vyřešení nastalé situace.